środa, 20 listopada 2013

Powrót i chwalipięctwo...

Uff, ale mnie tu dłuuugo nie było. Ale co tam, jestem teraz. Czasem zaglądałam na blogi koleżanek i czytałam o sukcesach, a sama nie miałam się czym pochwalić niestety i nawet na pisanie czasu nie było.
Ale teraz się pochwalę ;)
Od jakiegoś czasu oglądam różne cudeńka sutaszowe i oczka mi się świeciły jakie pikne. Zwłaszcza u Djenki są cuda nad cudami. I tak popatrzyłam, popatrzyłam i zamarzyło mi się coś samej poczynić w tej gestii. Djenka, wspaniała dziewczyna, ma u siebie tutoriale jak tworzyć biżu sutaszowe i właśnie z niego skorzystałam.Pokupowałam parę koralików i niteczek:
Bazą jest koralik jasnobeżowy
Po przyszyciu 2 sznureczków wygląda to tak:
Jak widać jest już umocowany jeden srebrny koralik z hematytu.
Dalej dodajemy 2 i już mamy takie cóś:
Wg tutoriala Djenki można jeszcze dodać koraliki naokoło:

I całość prezentuje się na razie tak:



To teraz pozostaje mi znaleźć czas zrobić 2 taki sam dodać zawieszkę kolczyka i mam własne sutasze na uszy :)
Was jeszcze raz zapraszam na bloga Djenki, gdzie można obejrzeć jakie cuda można wyczarować z koralików i sznureczków http://djenkowo.blogspot.com/



2 komentarze:

  1. Kopę lat!!!!!!!!!Ale dobrze,że już jesteś......Ładne będą te kolczyki(zdolna jesteś)....Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !!! teraz w to się bawisz ???
    śliczności, czekam kiedy będą na uszach...:-)
    buziole :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń