niedziela, 22 stycznia 2012

Dzień Babci, Dzień Dziadka...

Minęły już prawie święta naszych Babć i Dziadków... No w każdym bądź razie moi Rodzice i Teściowie zostali już przez Hanię obdarowani więc mogę się pochwalić jakie karteczki na te święta dostali.
Najpierw Hania wypisała życzenia, a potem ja ozdobiłam karteczki ;)
Wczoraj stworzyłyśmy karteczkę dla Dziadków od strony Męża:
Hani życzenia:
Spodobała Jej się jedna kredka i cały "napis" jest w jednym kolorze. 
I moje zdobienie:


Dałam wstążkę, przykleiłam kwiatki wycięte z filcu i na kosteczkach napisy dla kogo kateczka.


Dzisiaj Hania "napisała" życzenia dla drugich dziadków czyli moich Rodziców:
Miała dziś ochotę na więcej kolorów jak widać... Kredki trzymał Tata i brała po jednej i rysowała ;)
A to moje zdobienie:

Tutaj inna wstążka, kwiatki i listki wycięte dziurkaczem, motylki jaki kiedyś tam kupiłam i napisy dla kogo karteczka też przyklejona na kostkach.
Oczywiście Babciom i Dziadkom bardziej podobały się życzenia od Hani niż moje zdobienia, ale Hania ma dopiero 21,5 m-ca więc Jej pierwsze samodzielne życzenia mają swoją "wartość". 
Niemniej ja też mam się czym pochwalić, co też czynię ;)
Pozdrawiam wszystkie Babcie i Dziadków ;)

2 komentarze:

  1. śliczne karteczki, a ta dla nas jeszcze ładniejsza...:-)))
    już tylko mogę się domyślać co będzie za rok, chyba wszystko sama napisze, bo to taka zdolniacha z naszej Hanusi...:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki,Babcia Hania i Dziadek na pewno są bardzo dumni z WNUSI!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń