środa, 7 września 2011

Witam Wszystkich zaglądających!!!

Właśnie stworzyłam swojego bloga i tak zamyślam w nim pisać o tym co lubię, co mnie fascynuje i co akurat się dzieje. 
Na pewno będę pisać o książkach, bo czytanie to moja miłość i czytam kiedy tylko mogę. 
Na pewno o kamieniach, bo obracam się w kamieniarstwie (pomniki na grób, urny kamienne i te sprawy). 
No właśnie sprawy pogrzebowe są mi znane od podszewki, więc w razie czego służę radą. 
Będę też pisać o mojej Rodzince, bo jest mała i duża zarazem.
I jeśli coś mnie trafi i coś stworzę to się pochwalę ;)
To tyle na dziś...
Ach jeszcze jedno mam na imię Kamilla, ale będę się podpisywać Gabryla z racji ksywki z podstawówki, która strasznie mi się podoba ;)
Pozdro...

3 komentarze:

  1. cześć Kotek, bardzo się cieszę że zaczęłaś zabawę z blogowaniem...:-)))
    mam nadzieję, że już niedługo mnie przegonisz w ilości postów...;-)
    przesyłam buziaczki...:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. tutaj sobie sprawdź...
    http://mysiowyzakatek.blogspot.com/search/label/Instrukcje

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj KOTKU,też jestem z Przylepu a prościej....Mamą Dany O.Masz rację,wszędzie dobrze ale w Przylepie najlepiej!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń